I ceist agus freagra deis le Dhéagóirí Scéal Comórtas Scríbhneoireacht iomaitheoir ( LMCR ) , An tOllamh . Dr . Suminto A. Suyuti , Ollamh le Yogyakarta Ollscoil Stáit ( UNY ) , a chur ar fáil ar bhealach simplí chun foghlaim a scríobh gearrscéalta agus filíocht . Dar leis an fear óg a bhfuil fós le feiceáil san aois Twilight , foghlaim conas a scríobh scríbhneoireacht Comórtas gearrscéalta agus filíochta is féidir a thosú le makanan khas korea abairt ghearr amháin comhdhéanta de ábhar agus preideacáid .
" Scríobh an scéal , tús a chur le gearr abairt ábhair - preideacáid . Filíochta Scríobh freisin . Má ghlactar leis go bhfuair WS Rendra , chonaic mé , chuala mé , d'iarr mé . Sin é, " a dúirt Suminto , an 14 daltaí scoile shóisearach ard iomaitheoir , LMCR , ag Tosaíochtaí Grand Hotel , Jl . Raya Puncak KM 83 , Cisarua , Bogor , Thiar Java , ar an Máirt (15 /11) .
Suminto leis , tar éis don té abairt agus preideacáid , ansin beidh an leanbh a rugadh abairt eile . Thug sé sampla de Rendra dán amháin dar teideal ' Fianaise ' á chanadh ag Iwan Fals . best anime movies Tar éis atá sa abairt de ábhar agus preideacáid [ chuala mé , ed ] , ansin WS Rendra add cúpla focal i véarsa mar seo a leanas :
Chuala mé guthanna
adeir an créatúr lucht créachtaithe
a wounds
fhoirceannadh
Chomh maith le filíocht , tugann Suminto samplaí den chaoi scéal a scríobh chomh maith . Ag an am sin ghlac sé an teideal , ' . Rudi Ar deireadh Getting scoláireacht ' Ón an teideal , cuireann sé síos ar an scéal mar seo a leanas sebagain ; 'Bhí athair Rudi ar fear gnó . puisi tentang koruptor Athair Rudi chuaigh féimheach ina dhiaidh sin , tinn , agus fuair sé bás . Ansin comhairle a máthair nach Rudi aithris a dhéanamh ar a nósanna olc, ach dea-nósanna . Rudi thosaigh a leanúint a máthar teachtaireacht . Rinne sé staidéar crua agus ar deireadh thiar a fuarthas scoláireacht mar gheall ar a éachtaí .
" Tá roinnt bealaí . Mar sin, tá rud éigin a bheith brú , agus is é an bunúsach a glacadh . puisi cinta sedih Ach tá gnéithe áirithe gur gá cur síos níos iomláine ann chomh maith . Cuir cad ba mhaith leat a fhorbairt ? Más rud é , bhí ar aon chás de X X ansin an ceann gur gá a bheith cur síos iomlán ar . Cé go bhfuil an Y nach féidir , ní mór dipanjang leathnú ionas nach an léitheoir a chailleadh fócas . An fócas bprionsabal , " a dúirt Suminto , ag rá gur féidir an mbealach seo a socialized níos déanaí i grúpa staidéir ar iomaitheoirí LMCR nuair a filleadh ar a gcuid réigiún faoi seach
Tidak ada komentar:
Posting Komentar